• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Графік роботи методичного кабінету

Понеділок 09.00 - 17.00

Вівторок 09.00 - 17.00

Середа 09.00 - 17.00

Четвер 09.00 - 17.00

П'ятниця 09.00 - 17.00

Круглий стіл «Комп’ютерні технології-один із шляхів підвищення мотивації на уроках»

Відповідно до річного плану роботи та методичної роботи НВК 24.12.2013р.був проведений круглого столу «Комп’ютерні технології-один із шляхів підвищення мотивації на уроках»

У семінарі брали участь дирекція та вчительський колектив Ільковицького НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок».

Заступник директора з НВР Гесик С.М. ознайомила вчителів НВК з методичними рекомендаціями ««Комп’ютерні технології-один із шляхів підвищення мотивації на уроках»

Під час методичного діалогу «Комп’ютерні технології-один із шляхів підвищення мотивації на уроках» учасники семінару зазначили, що ІКТ дозволяють забезпечити зворотній зв’язок в процесі навчання, зробити навчання більш інтенсивним, забезпечити пошук інформації із різноманітних джерел, індивідуалізувати навчання для максимальної кількості дітей з різними стилями навчання і різними можливостями сприйняття, моделювати досліджувані процеси або явища, організувати колективну й групову роботи, здійснювати контроль навчальних досягнень, створювати сприятливу атмосферу для спілкування, посилювати міжпредметні зв'язки, зробити урок більш наочним і цікавим.

Досвідом роботи з використання ІКТ на уроках історії поділився директор НВК

Костюк А.Я., який зазначив ,що використовує програмно-методичні комплекси на уроках історії та правознавства у 9,10 класах, які дають кращий результат для засвоєння знань.

Вчитель української мови та літератури Томашівська М.Б. на уроках використовує мультимедійні презентації. В 8 класі використовує презентації, розроблені видавничою групою «Основа».

Вчитель української мови та літератури Штикало І.С.також використовує на уроках мультимедійні засоби, що дозволяють підвищити інтерес учнів до вивченого предмета, ефективність його опанування школярами.

Вчитель фізики Гесик С.М. на уроках фізики використовуючи ІКТ, зазначила ,що учні підвищують інтерес до вивчення предмета. Уроки з використанням ІКТ стають більш цікавими,здійснюють між предметні зв’язки,а також розвивають зорову пам'ять.

Вчителі початкових класів доповіли, що мультимедійні засоби навчання у початкових класах мають безперечну перевагу перед іншими засобами. Саме завдяки їм можна утримувати увагу дітей на уроці максимально довго. Що довше дитина утримує увагу,то більше вона сприймає інформації. Використання ІКТ дають змогу належно унаочнити матеріал до уроку,підібрати завдання до закріплення матеріалу,провести тестування.

Вчитель світової літератури Гарасимчук Л.В. звернула увагу,що використовуючи ІКТ на уроках світової літератури, школярі заглиблюються у світ культури різних народів і розвивають мислення, а також підвищують інтерес до вивчення предмета.

Вчителі математики Басалик М.Г. та Гужельнік М.Г. розповіли про використання у 5-6 класах програмно-методичного комплексу навчального призначення «Математика 5-6кл.», а також презентацій у 9-11кл. з різних тем. Презентація на уроках математики допомагає раціоналізувати форми відношення інформації,підвищити ступінь наочності, а також отримати швидкий зворотній зв'язок.

На уроках хімії вчитель Матвійко Н.М. реалізовує ІКТ для представлення ілюстрацій,формул,хімічних реакцій,тому що багато хімічних реакцій мають певний характер проведення.

Вчитель образотворчого мистецтва Баштик І.С. розповіла про використання комп’ютерних програм на уроках ,що дозволяє глибше засвоїти пропоновані теми,забезпечити наочність,показати учням етапи пропонованого завдання, а також проілюструвати урок не тільки творами художників,але і власними роботами дітей,що підвищує інтерес до предмета.

Вчитель трудового навчання та інформатики Яніцька І.М. зазначила, що ІКТ на уроках трудового навчання та інформатики має ряд переваг: індивідуальне навчання,зростання обсягу виконаних за урок завдань, організація колективної та групової роботи,пошук інформації з різноманітних джерел,забезпечення між предметних зв’язків.

Вчитель англійської мови Антонюк Н.Я. зазначила ,що при розгляді слайдів на уроках англійської мови, учні легко запам’ятовують написання слів. Презентує на уроках теми «Healh ty food», «My family», «My hobby», «We and environment», «We learn English». Учні краще оволодівають навичками аудіювання і говоріння, що забезпечує ефективність засвоєння матеріалу на уроці.

Учасники семінару зазначили,що ІКТ слід використовувати для того щоб забезпечити легкість сприймання інформації, знайти індивідуальний підхід; навчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформації; зробити навчання диференційованим та індивідуальним. Слід зазначити ,що існують ще певні проблеми щодо використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі: це недостатня матеріально-технічна база, яка дозволяла широко та досвідчено використовувати ІКТ на уроках.

Враховуючи вищезазначене,відзначити ефективність проведення семінару «Використання новітніх технологій у практиці роботи вчителя». Вчителям-предметникам продовжувати впроваджувати в навчально-виховний процес сучасні технічні,інформаційні та мультимедійні засоби, експериментально-дослідницький підхід, пошукові методи навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 196

Коментарi

  • Knigosfera.com.ua

    2016-11-27 17:03:00

    Знижка 20% на зошити, підручники та методичну літературу + безкоштовна доставка! http://knigosfera.com.ua/ Зробити замовлення або проконсультуватися Ви можете за телефонами: 097-782-50-57, 095-150-95-41, 063-988-98-77...